Çarşamba, Temmuz 03, 2019

Mali Kuaförde Saç Bakımı



Yaz sıcaklarından yaşamayı, başarabilenlere selam olsun diyerek size kendim için yaptığım bir güzellikten bahsetmek istiyorum, sıcaklarda kendimi teslim etmek üzereyken, heryere bir iz bırakan kopmuş saçlarım beni biraz silkeledi, hadi kalk saçların tamamen gitmeden kurtar onları dedim ve o çok meşhur olan kuaföre
gitmeye karar verdim, mekan beni büyüledi harika tasarlanmış, gayet iç açıcı, ilgi ve ikramlarda güzel ve oldukça hijyenik gelelim işlemin seyir sürecine
   Öncelikle çok özel, kameralı bir cihaz ile saç teli, saç derisi teşhisi yapılıyor ve en uygun bakım ritüelini öğrenme şansına sahip olunabiliyor. Mağazada Elixir Ultime’in yenilenen serisi de yerini almıştı. Kuru, cansız, mat saçlara özel bu bakım ile saçlar ağırlaşmadan besleniyor ve saçın doğal parlaklığını ortaya çıkıyor. Her bir ürünün kokusu ise gerçekten büyüleyiciydi. Gelelim Kérastase’ın bu Pop-Up MağazasındaMali Kuaför saç uzmanları tarafından uygulanan saç analizine. Kérastase’ın yeni, kameralı analiz cihazı ile saç derisine, saç tellerine çok çok daha yakından bakılabiliyor. Böylece saç derisinin ve saç tellerinin nasıl bir bakıma ihtiyaç duyduğunu çok daha sağlıklı şekilde öğrenilebiliyor.






 -Yaz aylarından çıktık ve saçlarımız kurudu, cansızlaştı. Kış öncesinde kuruyan, cansızlaşan saçlara ne gibi bakımlar öneriyorsunuz diye sordum sizler için;
 -"Yaz boyunca deniz, klor, güneş hem cildimizi hem de saçlarımızı kuruttuğu için Saçların neme ihtiyacı varmış Dolayısıyla yeni sezonla beraber artık düzenli bakım şart! Saçlara kaybettiği nemi geri yüklemek gerekiyormuş ki saçtaki elastikiyet artsın. Böylece kırılmaların önüne geçebiliniyormuş. Uygun bakım yapılmadığında kurumuş saçlar kurumaya, kırılmaya devam edermiş
 tavsiye ettiğikleri, besleyici Marula, Kamelya yağları içeren Kérastase Elixir Ultime saç bakım serisinin, kuruyan, sert ve cansız saçların vazgeçilmezi olacağını söylüyorlar. 

Paylaş

Benzer Yayınlar

Mali Kuaförde Saç Bakımı
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Yazımı Beğendiniz mi? Abone Olun Yayınları Kaçırmayın.