Cuma, Ocak 05, 2018

Kadınlar Daha Hesaplı Alışveriş Yapıyor


40 milyon internet kullanıcı ile Türkiye deki alışveriş alışkanlıklarını belirleyen Related Digital firması kadınların daha hesaplı olduğunu ortaya çıkarttı.



Related Digital, Related Marketing Cloud platformu ile kişiye özel kampanyalarla ulaştığı yaklaşık 40 milyon online ziyaretçinin web, mobil ve uygulama üzerindeki davranışlarını analiz ederek Türkiye’deki internet kullanıcılarının alışveriş profilini çıkardı. 

Toplam 45 milyar etkileşimin kayıt altına alınarak analiz edildiği araştırmada online alışveriş yapan erkeklerin sepetlerine ekledikleri ürünlerin ortalama değeri 120 TL iken, kadınlar tarafından oluşturulan sepetlerin değeri 90 TL olarak belirlendi. Elde ettiği veriler ışığında en yoğun alışverişin Perşembe günleri gerçekleştiğini açıklayan Related Digital, ayrıca alışverişlerin 13:00 ile 24:00 arasında yoğunlaştığını ve saat 20:00’de zirve yaptığını gözledi. 





                                                                                                    kaynak: ntv.com.tr



Paylaş

Benzer Yayınlar

Kadınlar Daha Hesaplı Alışveriş Yapıyor
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Yazımı Beğendiniz mi? Abone Olun Yayınları Kaçırmayın.