Çarşamba, Şubat 01, 2017

AŞK ❤İLE PİŞİRİLEN MEZGİT🐟


Aldığımız Mezgitleri sevgili eşim temizledi,  bu konuda iyi olduğumu söyleyemem balık yemeye bayılıyor olsamda, temizleme kısmından hoşlanmıyorum.. Bu nedenle öyle herzaman bizim evde pişemiyor balık, ben fırında pisirmeyi seviyorum ve
tercih ediyorum,  çünkü kızartması çok koku yapiyor ve etrafa sıçrayabiliyor...
 Küçükken hep söylerdim evlenince balık yemeye kardeşime yada anneme giderim, evimde pişirmem diye fakat işte ben onlardan uzakta olunca öyle evdeki hesap çarşıya uymamış oldu ve iş başa düştü...😄
Şimdi her gittiğimde balık pişirselerde
Burda canımız cektiğinde pişirmek zorunda kalan olduk.. 🐟


Ama olsun aşk ile yapılan hersey kolaylaşıyor...❤


Paylaş

Benzer Yayınlar

AŞK ❤İLE PİŞİRİLEN MEZGİT🐟
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Yazımı Beğendiniz mi? Abone Olun Yayınları Kaçırmayın.