Çarşamba, Kasım 07, 2018

Minik Bir Makyaj Çantasının Olmazsa Olmazları



Öncelikli olarak tüm bayanlar olarak hep mi büyük çanta taşıyacağız? bazen bizde elimizi kolumuzu özgürce sallaya sallaya yürümek istemiyor muyuz? istiyoruz istemesine ama bu pek de mümkün olmuyor, çünkü her zaman kendimizi güzel hissetmek istiyoruz sanki her an bir şeyler ters gidecek de ıssız bir adaya düşecekmişizcesine o lazım, bu lazım, buda bulunsun, yok şu da olsun, ay bu kesin olmalı derken dünyaları yanımıza alıveriyoruz, hele ki çantamız büyük ise bu durumu minimalize etmenin en güzel yolu o çantaları küçülteceğiz arkadaşlar :) ben öyle yaptım çantamı küçülttüm ve teferruatları attım benim için olmazsa olmazları sadeleştirdim... ve eminim ki bu duruma en çok sevinen sanırım omuz sistemim :)
Gelelim benim bu çantama sığdırdıklarıma; eyeliner, kalem ruj, nemlendirici krem, ve fondeten

Paylaş

Benzer Yayınlar

Minik Bir Makyaj Çantasının Olmazsa Olmazları
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Yazımı Beğendiniz mi? Abone Olun Yayınları Kaçırmayın.