Cumartesi, Aralık 31, 2016

YILBAŞI İÇİN HESAPLI HEDİYE ÖNERİLERİM ( EN KIRMIZI HEDİYELER...)



Yılbaşı için hediye seçimi yaparken dikkat edilecek birçok farklı nokta olsa da sizin en çok dikkat etmeniz gereken sevdiklerinizin ne tür hediyelerden hoşlanacağını belirlemek. Sevdiklerinizin hoşlandığı şeyleri belirledikten sonra hediye almak sizin için oldukça
kolay hale gelecektir. Kaldı ki birçok kişi sizin ne hediye aldığınızla ilgilenmez. Onlar için önemli olan onları düşünerek bir hediye almış olmanızdır. Bu bile onları mutlu etmeye yetecektir. Siz de bu düşünce ile hediye seçimlerinizi yaparsanız hiç zorlanmadan onlar için en güzel hediyeleri aldığınızın farkına varacaksınız.




 Bu gördüğünüz minnie ürün  ZARA da 34.99 tl çocuğunuz buna bayılacak..
DEFACTO nun bu eldiveni gerçekten çok cazip bir fiyata sahip, kışın eldivene ihtiyaç duymayan yoktur sanıyorum .. bu eldiven sadece 9.99 tl 


DEFACTO nun kırmızının en tatlı hali ponponlu beresi aşırı tatlı bu tatlılığa bu fiyat şaşırtacak 14.99


DEFACTO nun yukarıdaki bere ile takım olarak tasarlanmış bu eldivenleri kullanış şıklığı ödülüne layık bence bu kadar güzel düşünülüp bu kadar güzel şıklaştırılmış bu ürünün sadece 14.99 tl olması beni şaşırttı doğrusu
HM de bu kırmızı atkının fiyatı sadece 39.99 tl dokusu mükemmel sıcacık hissettireceği kesin 






 DEFACTO nun bu kulaklıklı şapkası sizce de çok hoş değil mi erkek arkadaşınız, kardeşiniz ya da sadece arkadaşınız kime tercih edersiniz bilemem ama kesinlikle çok seveceğini tahmin ediyorum içi peluş yani bu demek oluyor ki sıcaklık garantili .. gelelim fiyatına bu ürün 19.99 tl
HM peluş kırmızı pijama üstü çok minnoş 59.99 tl
Bu kazak çok şık kombinlenebilir ve fark yaratmak için üretilmiş gibi.. HM de 34.99 


MANGO nun bu küpeleri şıklığınıza şıklık katacak  25.99 tl



 MANGO nun bu flar ı 49.99 tl
 MANGO nun bu kırmızı botu nu ben çok beğendim 269.99 dan 149.99 a düşmüş 
 MANGO nun bu kırmızı ekose çantası tam kışlık kaşe montlarla süper olur diye düşünüyorum bu hediye bana gelse ben çok mutlu olurdum  99.99 dan 69.99 düşmüş
 MANGO makyaj çantası 39.99 dan 29.99 a düşmüş kipriklerini sevsinler bu çantanın :)
 MANGO kravat puantyeli ve bordo renklere sahip örgü dokusuyla farklı bir tercih 79.99 dan 39.99 a düşmüş
 MANGO nun bu çantasını vuruldum desem yeridir biraz pahalı olsa da ama tam yılbaşı hediyesi için ideal değil mi ? 119.99 tl
 MANGO nun bu pürtüklü kırmızı çantası klasik severlere gelsin 119.99 tl kurtarıcı bir çanta herzaman idealdir.
ZARA erkek atkı ekose desen ben biraz pahalı buldum 99.00 tl 






 HAUSE OF CAMELLİA kırızı süet topuklu ayakkabı zarifliği ile sizi sizden alabilir 197.94 tl BOYNER

 JUST BOW un bu kırmızı botları tam kışlık kısa olan 89.00 tl uzun olan ise 99.00 tl indirime girmiş fiyatları bunlar ..

MANGO nun bu eğlenceli cüzdanları indirimde eğlenceyi sevip hayatı dalgaya alan aradaşlarınıza çok iyi gelecek bir hediye 19.99 tl


COLLEZİONE kırmızı kemer sadece 6.99 tl

 COLLEZİONE lorenz erkek ayakkabısı şuan indirimde 69.99 dan 34.99 düşmüş kırmızı ve siyah kazaklarla müthiş olacağını düşünüyorum..



DERİMOD kırmızı erkek ayakkabı 109.99 tl

 MUDO tuzluk takımı 13.17tl şirinliğine kapılacaksınız..
 MUDO bu fincan kimi mutlu etmez ki 17.47 tl
 MUDO ikili bölmeli servis 19.98 tl
MUDO ağaç tabak 14.98 tl 








MUDO snowman kase 8.48 tl


MUDO 4 bölmeli çerezlik 19.98

Bu cüzdanlarıda kotonda görüp çok beğenmiştim fakat fiyatı hakkında bir bilgi edinemedim, dilerseniz koton dan bakabirsiniz






 Sevdiklerinizi mutlu edebiliyorsanız sizde en az o kadar mutlu olmayı hak ediyorsunuzdur ...
💕










































Paylaş

Benzer Yayınlar

YILBAŞI İÇİN HESAPLI HEDİYE ÖNERİLERİM ( EN KIRMIZI HEDİYELER...)
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Yazımı Beğendiniz mi? Abone Olun Yayınları Kaçırmayın.